Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kraker | użytkownik

imię i nazwiskoJakub Nowak adresKraków zarejestrowany16.12.2005 @17:27:05 ostatnio na stronie13.01.2017 @14:05:28

onomatopeizmatycznie.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1969853
digarty24 komentarze3188 posty na forum2090

komentarze
~santo69    07.08.2008 @12:03:42
Oczywiscie ze obraz Fabiana Pereza jest lepszy od mojego (wykonanego pastelami) ale to chyba jasne
~Strict    07.08.2008 @10:30:10
nie dzieki, umiem korzystac z PSa.
_______
bo codzienność to jednostajny poemat
~Strict    07.08.2008 @00:08:59
stary siedzialem nad tymi rysunkami troche czasu i na prawde sie nie walą. to wszystko przez zdjecia no ale cóż pozdr
_______
bo codzienność to jednostajny poemat
+PrzemekBrzoskowski    01.08.2008 @13:46:14
wiem... czepiam sie dla samego czepiania
~sadmadman    01.08.2008 @13:27:28
co kto lubi
_______
Amelii wolno żyć marzeniami i zamykać się w sobie.
Każdy ma niezbywalne prawo do zmarnowania sobie życia.

http://www.aleksandrazaborowska.com
+outstarwalker    01.08.2008 @13:23:58
hej, kiedy nowe prace, huh?
_______
omg it's alfred molina
~sadmadman    01.08.2008 @13:23:55
dziękuję za opinię
_______
Amelii wolno żyć marzeniami i zamykać się w sobie.
Każdy ma niezbywalne prawo do zmarnowania sobie życia.

http://www.aleksandrazaborowska.com
~widget    29.07.2008 @19:42:23
Antyemo jakiś Dzięki za informację !!
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~AdrianaSzopinska    26.07.2008 @12:08:12
no i widzisz...mówiłam że będzie zlot :D
~montfa    22.07.2008 @13:52:33
Jakubie, żyjesz?
~Katrin    21.07.2008 @14:26:36
~dzemkakaopomarancze    20.07.2008 @23:32:05
wielkie dziekuje.
~boobik    15.07.2008 @12:42:33
dzięki pozdro
~AdrianaSzopinska    15.07.2008 @01:47:17
ktoś tak coś mówił ale jak na razie żadnego oficjalnego info nie ma
~AdrianaSzopinska    15.07.2008 @01:43:46
podobno 30.08 w Krk
~AdrianaSzopinska    15.07.2008 @01:40:25
a mi się zawsze wydawało że mnie nie znosisz


co z tym prezentem który miałam kiedyś dostać? :p
~AdrianaSzopinska    15.07.2008 @01:34:28
nic się nie stało


Ty mnie nadal nie lubisz?
~AdrianaSzopinska    15.07.2008 @01:31:45
Kraker ja tu jestem mniej niż dwa lata
~krln    15.07.2008 @01:24:37
chyba zrozumiałam już wcześniej o co chodziło, ale nie bd tego tutaj rozkminiać, btw jestem i tak nieobeznana, dopiero zaczynam ^^
~krln    15.07.2008 @01:18:27
oj nie fotka.pl , btw nawet tam nie bywam
~pannade    07.07.2008 @00:05:57
"wszyscy artyści to prostytutki"
ahhh Kazikk
_______
zwykła noc spędzona w twoim mózgu
~kaczy    02.07.2008 @11:24:35
dobrze, że opieram się na opinii mojego prowadzącego od rysunku z wydziału, który uważa że świetnie wyszło

no ale dzięki za komentarz oby więcej
_______
myśl co chcesz
~Katrin    27.06.2008 @09:42:06
dziekuje
~motocycles    26.06.2008 @03:24:56
merci beaucoup (':
~Katrin    25.06.2008 @10:33:17
"Poza tym zauważyłem, że 29/30 osób nie wie jak kopulują ptaki.
A poziom moich żartów na kacu sięga dna."
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 56 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt